Ir al contenido principal

ESTADO DE ALARMA

Estos días toca quedar na casiña e agardar a que todo pase. Xa sei que é moi aburrido, por iso tentarei deixarvos cousiñas por aquí para seguir aprendendo e levar mellor esta etapa.
Ánimo que en nada xa nos vemos!
 (Para entrar, pulsa na liña baixo cada imaxe)

Estos días toca quedar en casa y esperar a que todo pase. Ya sé que es muy aburrido, y por eso intentaré dejaros cositas por aquí para seguir aprendiendo y llevar mejor esta etapa.
Ánimo que en nada ya nos vemos!
(Para entrar, pulsa en la linea debajo de cada imagen )






https://aprendomusica.com/const2/25memorycuerda/memorycuerda.html




Traballamos coa eiruga comellona / Trabajamos con la oruga glotona
















Comentarios