Ir al contenido principal

Xoves 30 /Jueves 30

Hoxe outra vella coñecida, "Indo Eu", tradicional portuguesa. Lembrade que na aula bailamos a versión de Pesdelán, con letra.

Hoy otra vieja conocida, "Indo eu", tradicional portuguesa. Recordad que en el aula bailamos la versión de Pesdelán, con letra.


Déixovos escrito o que facemos en cada parte:

Indo eu, indo eu a camiño de Viseu
Indo eu, indo eu a camiño de Viseu                   ( Camiñamos en roda)
Atopei o meu amor                                            (As mans ao peito)
Ai Xesús que guapo é                                       ( Os brazos arriba)

Hora chus chus chus                                          ( Palmas)
Hora chas chas chas                                          ( Palmas coa compañeir@)
Hora chus chus chus
Hora chas chas chas
Hora achega achega achega                                (en roda achegámonos ao centro)
hora arreda alá pa'trás                                         (separarnos )














Comentarios

Entradas populares de este blog

Chaparrón

Aquí vos deixamos a nosa interpretación do xogo de mans "Chaparrón" de Tamara Chuvarovsky. Aquí os dejamos nuestra interpretación del juego de manos "Chaparrón" de Tamara Chuvarovsky.

Xoves 16/ Jueves 16

Hoxe traballamos outra vez con sons Hoy trabajamos otra vez con sonidos Fai clic aquí